loading...

وبلاگ موضوع آزاد تبریز

بازدید : 70
شنبه 1 آبان 1400 زمان : 23:11

بهترین روش تبلیغاتی به نظر ما فلش تبلیغاتی است
موقع خرید ساک دستی کاغذی به این نکات توجه کنید:

۱. کیفیت ساک دستی کاغذی
ساک دستی‌ها با کاغذ‌های متنوعی تهیه می‌شوند. بعضی از آنها ضخیم‌تر و بعضی دیگر نازک‌تر‌ اند. بعضی انواع ساک دستی های کاغذی، روکش‌های براق یا مات دارند. دسته آنها متفاوت است و کیفیت‌های مختلفی دارد. معمولا برای طراحی‌های تیره رنگ، بهتر است که از روکش مات استفاده کنید و در صورتی که طراحی با رنگ‌های روشن را دوست دارید، بهتر است که روکش‌های براق را برای ساک دستی کاغذی انتخاب کنید. ساک دستی ای انتخاب کنید که دسته‌های محکمی داشته باشد تا به راحتی مشتری بتواند محتویات موجود در آن را حمل کند. به خصوص اگر محصولات سنگین‌تری دارید، بیشتر باید به کیفیت دسته‌ها و خود ساک توجه کنید.

پیشنهاد ما به شما فلش تبلیغاتی است

۲. کیفیت چاپ ساک دستی کاغذی
ساک دستی کاغذی که به مشتری تحویل می‌دهید، به نوعی معرف کسب و کار شما است. هر چقدر که باکیفیت‌تر و جذاب‌تر باشد، نشان می‌دهد که شما در کارتان حرفه‌ای هستید و به مخاطب اهمیت می‌دهید. شما میتوانید در کنار ساک دستی از هدایای تبلیغاتی کوچکی مثل خودکار هم برای جذب مخاطبان بیشتر استفاده کنید. لازم به ذکر است قبل از سفارش خودکار تبلیغاتی حتما مقاله " 4 نکته شگفت انگیز در خرید خودکار تبلیغاتی که کسب و کار شما را دگرگون میکند ! " را بخوانید. این مقاله به شما کمک میکند مزایای خودکار تبلیغاتی را بیشتر بشناسید و قبل از خرید حتما مهمترین نکات را برای خرید بهتر آن مورد توجه قرار دهید.

برای اینکه ساک دستی کاغذی، ظاهری جذاب داشته باشد، حتما باید به کیفیت چاپ آن توجه کنید. گاهی ممکن است که طراحی خاصی برای ساک دستی در نظر گرفته‌اید و وقت زیادی صرف آن کرده‌اید، ولی اگر طرح مورد نظر، چاپ خوب و باکیفیتی نداشته باشد، در نهایت، محصول زیبایی تحویل نمی‌گیرید. کیفیت چاپ، تاثیر زیادی در ظاهر نهایی ساک دستی کاغذی دارد.
شما میتوانید فلش تبلیغاتی را از صدرا گفیت سفارش دهید

۳. طراحی جذاب و متفاوت ساک دستی کاغذی
ساک دستی کاغذی می‌تواند یک بیلبورد متحرک باشد. مشتریان، همه جا این ساک را با خود می‌برند و می‌توانند به سفیر تبلیغاتی شما تبدیل شوند در صورتی که طراحی شما، قابل توجه باشد.
شاید ندانید که فلش تبلیغاتی هم جزو بهترین روش تبلیغاتی است

این روزها، اکثر کسب و کارها از ساک دستی کاغذی برای تبلیغ و برای تحویل خرید به مشتری استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید در بین این همه ساک دستی کاغذی که دست همه در کوچه و خیابان دیده می‌شود، متمایز باشید، باید طراحی خاص و خلاقانه‌ای برای آن در نظر بگیرید.

شما میتوانید برای سفارش ساک دستی کاغذی، ساک دستی پارچه ای، ساک دستی آماده در تعداد کم و هدایای تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی، پوشه دکمه دار، سررسید و چاپ بروشور، چاپ کارت ویزیت، چاپ کاتالوگ در سایت چاپ و تبلیغات بهرنگ سفارش خود را ثبت کنید و اگر نیاز به مشاوره داشتید با شماره تلفن های در سایت قرار گرفته تماس حاصل کنید.

۴. حجم محصولات ساک دستی کاغذی
قبل از اینکه ساک دستی کاغذی سفارش دهید، به طور متوسط حجم محصولات خود را در نظر بگیرید. ابعاد ساک دستی را باید با توجه به محصولات‌تان انتخاب کنید. ساک نباید بیش از اندازه بزرگ باشد که فضای خالی زیادی داشته باشد و حمل آن سخت باشد. همچنین نباید آن قدر کوچک باشد که محصولات‌تان را به سختی داخل آن جای دهید.

با در نظر داشتن این نکات، می توانید ساک دستی کاغذی مناسبی برای قدردانی از مشتریان‌تان تهیه کنید.

به گزارش ایسنا

بازدید : 131
پنجشنبه 22 مهر 1400 زمان : 23:03

فلش مموری

فلش مموری تبلیغاتی ها به عنوان یکی از هدایای دیجیتال محسوب می شوند. با توجه به اینکه اکثر افراد روزانه برای ذخیره سازی اطلاعات خود نیاز به فلش تبلیغاتی دارند بنابراین فلش مموری یکی از کاربردیترین هدایای تبلیغاتی بشمار می اید.

موس تبلیغاتی

موس یکی از کاربردیترین وسایل محسوب می شود زیرا اکثرا افراد به صورت دائمی با آن کار می کنند. بنابراین موس تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی می باشد که امکان چاپ برند و نام تجاری بر روی آن وجو دارد.

تی شرت تبلیغاتی

کسب کارهای بزرگ و گسترده با برند مشخص می توانند از این نوع تبلیغات استفاده کنند.

این نوع تبلیغات اثر بیشتری بر روی مخاطب می‌گذارد. و همیشه برند شما به یاد می ماند. محل درج لوگو بر روی این هدیه‌ به نحوی است که در دید قرار داشته باشد.

پوشه دکمه دار

پوشه های تبلیغاتی وسیله ای خوبی برای حمل اسناد و مدارک و جزوه ها می باشد. و بسیار کاربردی بوده و امکان چاپ برند شما بر روی جلد آن امکان پذیر است. و تبلیغ بسیار خوبی برای آموزشگاه و موسساتی هست که به دانشجویان مرتبط هست.

لیوان تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی بهترین ابزار برای بازاریابی می باشند. امکان چاپ طرح های جذاب بر روی لیوان های تبلیغاتی وجود دارد. و لیوان های تبلیعاتی جزو تبلیغات گران قیمت محسوب نمی شوند.

کلاه تبلیغاتی

استفاده از کلاه های تبلیغاتی برای ارائه به عنوان هدایای تبلیغاتی مرسوم می باشد که اکثرا تبلیغات بر روی قسمت پیشانی چاپ می شود. و معمولا ًشرکت‌های بازاریابی و تبلیغاتی از این قسمت بیشتر استفاده می‌کنند.

هدایای تبلیغاتی پزشکی و سلامت

انواع هدایای تبلیغاتی پزشکی شامل(دستگاه تست قند، دستگاه بخور سرد، دستگاه فشارخون، ترازو، ماساژور، نخ دندان تبلیغاتی و غیره ) می باشد. امروزه کسب و کارها با در نظر گرفتن اهداف سازمانیشان اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی می نمایند. لوازم پزشکی نیز جزو محصولات کاربردی محسوب می شود که می تواند بازخورد خوبی در زمینه تبلیغاتی داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی ابزار کاربردی

ابزارهای تبلیغاتی و جعبه ابزارها هدیه کاربردی هستند که هر بار که به آن نیاز پیدا می کنید آن برند بیشتر در ذهن نقش می بندد و ماندگارتر می شود.

بازدید : 79
پنجشنبه 25 شهريور 1400 زمان : 0:04

ویژگی های هدایای تبلیغاتی
این محصولات در عین کوچکی بسیار متنوع می باشند. تنوع رنگی و طرح های مختلف، یکی از ویژگی های این نوع از هدایای تبلیغاتی می باشد. از طرفی قیمت بسیار ارزان این محصولات می تواند یک گزینه ی مناسب برای تبلیغات واحدهای تجاری محسوب شود. ویژگی دیگر این نوع بازاریابی، سرعت بالا در آماده سازی آنها می باشد. توجه کنید که شما می توانید با یک صدم هزینه یک بیلبورد تبلیغاتی صد هزار خودکار تبلیغاتی سفارش دهید. با این عمل شما می توانید برای چندین ماه برای بیش از صد هزار نفر تبلیغات داشته باشید.
سفارش هدایای تبلیغاتی
شما می توانید براحتی این نوع هدیه تبلیغاتی را از گروه هدایای تبلیغاتی سفارش دهید و اقدام به خرید این محصولات در انواع و سایزهای مختلف کنید. این محصولات جزء پر طرفدارترین انواع روش های بازاریابی در دنیای امروزی می باشد. تحقیقات نشان داده است که استفاده از این نوع تبلیغات بشدت سبب افزایش سهم فروش محصولات در بین واحدهای تجاری می شود. شما می توانید با این عمل براحتی سود خالص فروشگاه و شرکت خود را افزایش دهید. یکی از راه های اثبات اثرگذاری این نوع تبلیغات استفاده از این روش های بازاریابی توسط کمپانی های بزرگی مانند ایرانسل و همراه اول می باشد. بلاشک این شرکت های بزرگ بهترین روش های تبلیغاتی را برای معرفی محصولات خود انتخاب می نمایند و این خود دلیلی است بر کارآمدی این نوع از تبلیغات.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در جذب مشتری

هدایای تبلیغاتی یکی از انواع روش های بازاریابی در بین واحدهای تجاری می باشد. شما می توانید با یک هزینه بسیار کم یک تبلیغ بسیار موثر را انجام دهید. هدایای تبلیغاتی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرند. تاثیر این هدایا در جذب مشتریان بر هیچ فردی پوشیده نیست. هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و در یک محصول خلاصه نمی شوند. دراین مقاله قصد داریم به تاثیر این هدایا بر جذب مشتریان بپردازیم.
هدایای تبلیغاتی یکی از اثربخش ترین انواع بازاریابی
بازاریابی در دنیای امروز یک نیاز ضروری برای رشد کسب و کارهای نو ظهور می باشد. اغلب شرکت هایی که بتازگی وارد دنیای تجارت شده اند از این نوع تبلیغات استفاده می نمایند. همانطور که میدانید استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی هزینه های گزافی دارند و برای یک شرکتی که تازه تاسیس شده است به هیچ وجه مناسب نمی باشد. در نتیجه چه بهتر که این شرکت ها از این هدایای تبلیغاتی استفاده نمایند که استفاده دوگانه دارد و دو مزیت مخصوص به خود را دارا می باشد. این هدایا هم شیرین می باشند برای مشتریان و هم ارزان برای شرکت تبلیغ دهنده.
تبلیغات انبوه با هزینه کم
یکی از بهترین انواع تبلیغات برای واحدهای تجاری هدایای تبلیغاتی می باشد که یک راه مناسب برای تبلیغات انبوه می باشد. این تبلیغات می توانند بسرعت در بین بازارهای هدف توزیع شود و معرف برند و محصول شرکت های تبلیغ دهنده شود. معمولا شرکت های تبلیغاتی مختلفی برای تولید این محصولات تبلیغی وجود دارد. شما می توانید با استفاده از کاتالوگ های تبلیغاتی، هریک از انواع محصولاتی که مناسب می دانید را انتخاب کنید و تبلیغ محصول خود را بر روی این هدایا درج کنید.
آیا هدایای تبلیغاتی بازدهی دارند؟
هیچ گاه نمی توان دقیقا اعلام نمود که دادن هدایای تبلیغاتی بازده مثبت دارند. تحقیقات نشان می دهد که اهدای هدیه در زمان و مکان نامناسب سبب ایجاد بازده ی منفی می شود. در نتیجه بهتر است مدیران یک شرکت از مشاوران تبلیغاتی برای این امر استفاده نمایند و در رابطه با بازاریابی ها و دادن انواع هدیه ها و تخفیفات با این مشاوران گفتگو نمایند.

اثر هدایای تبلیغاتی در تجارت جهانی
هدایای تبلیغاتی یک نکته بسیار مهم در اصول بازاریابی جهانی می باشد. در واقع کمپانی هایی در این بازار رقابت کامل دوام خواهند آورد که بتوانند بهترین تخفیفات و هدایای تبلیغاتی را برای مشتریان خود آماده نمایند. شما می توانید با اهدای یک هدیه تبلیغاتی موثر و مفید تا مدت ها اثر معنوی بر روی مشتریان هدف خود گذارید. این یک رویا نیست بلکه بسیاری از شرکت های بزرگ در این روزگار از این روش های منطقی برای بازاریابی و تبلیغات هدفمند استفاده می کنند. گاها دیده شده است که هدایای تبلیغاتی مخصوصی برای افراد خاصی تولید شده است. بطور مثال لوازم آرایشی بود که در سال های اول قرن ۲۱ برای بانوان تولید شد و هدف ان معرفی برندهای زیبایی و بهداشتی مانند ورساچه و دیور بود. این عوامل دست در دست هم می دهند و سبب می شوند که یک شرکت در بازار رقابتی موفق بیرون بیاید.

بازدید : 64
سه شنبه 23 شهريور 1400 زمان : 22:29

پاوربانک تبلیغاتی

امروزه زندگی افراد در محیط خانه و کار با هم ادغام شده است. از این رو محصولات بی‌سیم بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. بخش زیادی از روند کاری افراد به گوشی‌های هوشمند محول شده و این ابزار کاری هرگز بدون شارژ کاربردی نخواهند داشت. شارژ این ابزارها پروسه‌ای دائمی ‌و تکرار شین پاوربانک تبلیغاتی حکم یک آچار فرانسه را داشته که نبودش حتی برای بسیاری از افراد غیر قابل تصور است. این وسیله دیجیتالی فاکتور اصلی ارتباطات افراد با دنیای هوشمند و مجازی است. بنابراین در سال جدید مشتریان خود را با ارسال یک پاوربانک تبلیغاتی خوشحال کنید و مطمئن باشید آنها تحت تاثیر این هدیه تبلیغاتی قرار خواهند گرفت.ونده است. بنابراین پاوربانک تبلیغاتی دائما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به علاوه، رشد بسیاری از مشاغل در فضای مجازی نیاز به محصولات بی‌سیم را بیش از هر زمان دیگری ضروری ساخته است. به نظر می‌رسد همه چیز از جلسات کاری گرفته تا انواع جشن‌ها این روزها آنلاین برگزار می‌شود. هیچ کس نمی‌خواهد در حالی که در وسط یک تماس ویدیویی است و یا در حال متقاعد کردن مشتری برای خرید است؛ گوشی همراهش خاموش شود. امروزه حتی بسیاری از فعالیت‌های کاری در طول مسافرت و در ماشین و هواپیما انجام می‌شود. بنابرا

آیا می‌توانیم از لیوان تبلیغاتی نیز استفاده کنیم؟

لیوان‌ها، هدیه تبلیغاتی بسیار خوبی هستند. زیرا بیش از هر کالای هدیه تبلیغاتی دیگری نگهداری می‌شوند و هر روز برند شما را در معرض دید مشتریان هدف شما قرار می‌دهند. در دفتر کار روی میز مشتریان، در خانه یا هنگام مسافرت همیشه به این کالا نیاز است. بنابراین لیوان تبلیغاتی به دلیل استفاده بسیار زیاد و کاربری عمومی، ‌بیش از هر کالای دیگری برای تمامی ‌افراد جذاب است. هنوز هم در برخی از ‌دفاتر و شرکت‌ها از لیوان تبلیغاتی استفاده می‌شود و یکی از مقبول‌ترین هدایای تبلیغاتی است.

مشتریان عاشق دریافت هدیه رایگان هستند و هرچه این هدیه مفیدتر باشد؛ بیشتر لذت خواهند برد. بعد از یک جلسه کاری طولانی، هیچ چیز آرامش‌بخش‌تر از این نیست که یک لیوان چای گرم که بخار از آن بلند می‌شود در پیش چشم مدیران و یا کارمندان قرار بگیرد. لیوان تبلیغاتی گزینه مورد علاقه پرسنل و کارمندان شرکت‌هاست. همانطور که می‌دانید؛ طبق عادت افراد و کارکنان حتما در زمان استراحت باید یک لیوان چای یا قهوه در کنار خود داشته باشند. این خبر خوبی برای شماست که به دنبال افزایش آگاهی مشتریان و مخاطبان جدید، از نام تجاری خود هستید. زیرا لیوان تبلیغاتی راهی عالی برای معرفی نام شما در محلی است که روزانه توسط بسیاری از افراد دیده خواهد شد. این قسم از هدایای تبلیغاتی به دلیل کیفیت بالای ساخت و متریال عالی طول عمر بالایی نیز دارند که سبب می‌شود برند شما مدت طولانی دیده شود.

فلش تبلیغاتی


تصور می‌کنید فلش تبلیغاتی به اندازه کافی جدید و نوآورانه نیست؟ پس دوباره فکر کنید. داده‌ها نشان می‌دهد که 56 درصد از مصرف‌کنندگان کالاهای تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی را نسبت به سایر اقلام تبلیغاتی همیشه همراه خود دارند. این روند روندی نیست که فقط در نسل‌های جدید شاهد آن باشیم. بررسی‌های معتبر نشان می‌دهد که حداقل نیمی از نسل قدیمی ‌و80 درصد جمعیت میانسال که هدایای تبلیغاتی دریافت کردند؛ فلش تبلیغاتی خود را بسیار کاربردی می‌دانند.

مهم‌ترین نتیجه‌گیری ما از این یافته‌ها این است که همیشه در مورد فناوری گزینه جالب بودن و جدید بودن ملاک نیست. مواردی مانند فلش تبلیغاتی وجود دارند که به دلایل کاربردی بودن، جزء اقلام پرفروش هستند. درایوهای USB بسیار مفید هستند و مشتریان آنها را همیشه در کیف، جیب و ماشین خود به همراه دارند. بنابراین هنگام برنامه‌ریزی برای گزینش هدایای تبلیغاتی خود، حتما روی فلش تبلیغاتی حساب کنید.

بازدید : 60
دوشنبه 22 شهريور 1400 زمان : 23:54

در مورد هدایای تبلیغاتی چه می دانید؟ آیا تا به حال به کاربرد هدایای تبلیغاتی برای برندها فکر کرده‌اید؟ امروزه تبلیغات تنها به روش‌های سنتی محدود نمی‌شود و برندها از طریق روش‌های مختلفی سعی می‌کنند تا نام خود را در ذهن مشتریان حک کنند. اگر صاحب یک کسب و کار هستید، استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌تواند یک روش تأثیر گذار، کم هزینه و کاربردی برای ایجاد ارتباط بهتر با مشتریانتان باشد. اگر نمی‌دانید که چگونه باید هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید با ما همراه باشید تا با لیستی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به مشتریان خود آشنا شوید.

خودکار تبلیغاتی، یک هدیه ساده اما کاربردی
اگر به دنبال ساده‌ترین و ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی هستید، خودکارها می‌توانند گزینه اول شما باشد. این نوع از هدیه برای کسب وکارهایی که نیاز به کارهای اداری دارند گزینه بهتری محسوب می‌شوند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ که دارای نمایندگی‌های کوچکی هستند از خودکار به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای کارمندان و نمایندگان خود استفاده می‌کنند. علاوه بر این اگر مشتریان شما با نوشتن سر و کار دارند یا باید قراردادی را حضوری امضا کنند، یک خودکار زیبا می‌تواند انتخاب خوبی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان و تأثیر گذار باشد.

سررسید یا سالنامه تبلیغاتی؛ همیشه جلوی چشم مشتریانتان باشید!
یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی کاربردی که به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد، سر رسید یا سالنامه‌های تبلیغاتی است. سر رسیدها، دفترهای یادداشت دارای تقویم هستند که بسیاری از افراد از آن‌ها برای ثبت وقایع کاری روزانه خود استفاده می‌کنند. کاربردی بودن سالنامه‌های تبلیغاتی باعث می‌شود که مشتریان در طول روز بارها با نام برند شما برخورد داشته باشند. از طرفی هدیه دادن سالنامه در ابتدای هر سال باعث می‌شود تا علاوه بر یادآوری برند شما به مخاطبان، مشتریان را به برند خود وفادار کنید و حس خوبی را در آن‌ها ایجاد نمایید. البته کیفیت سررسید و استفاده از جلدهای جذابی که با صحافی مناسبی انجام شده باشند اهمیت زیادی برای تأثیر گذاری بیشتر این هدیه تبلیغاتی کاربردی دارد.

دفترچه یادداشت، یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار
در کنار هدایای تبلیغاتی پر کاربردی مانند خودکار، هدیه دادن و چاپ دفترچه یادداشت نیز می‌تواند گزینه بسیار جذابی باشد. دفترچه‌های یادداشت برای بسیاری از افراد یک نیاز همیشگی هستند و معمولاً افراد ترجیح می‌دهند از آن‌ها برای یادآوری استفاده کنند. از این رو ممکن است مشتریان شما بارها در طول روز با دفترچه یادداشتی که شما به آن‌ها هدیه داده‌اید سر و کار داشته باشند. سازمان‌ها، ادارات و کسب و کارهایی که به سایر کسب و کارها خدمات می‌دهند (B2B) از مشتریان پر و پا قرص دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی هستند.

فلش مموری یا رم تبلیغاتی، بهترین گزینه برای کسب و کارهای فعال در حوزه تکنولوژی
این روزها همه افراد از فلش مموری ها برای انتقال یا نگهداری فایل‌های مورد نیاز خود استفاده می‌کنند. کسب و کارهایی مثل خدمات کامپیوتری، طراحی سایت و ... مواردی که با تکنولوژی و فناوری در ارتباط هستند می‌توانند از فلش مموری به عنوان یک هدیه تبلیغاتی تأثر گذار استفاده کنند. از طرفی ارزشمند بودن و کاربردی بودن فلش مموری باعث می‌شود تا مشتریان هرگز چنین هدیه‌ای را دور نیاندازند و همیشه آن را همراه خود نگه دارند.

کاتالوگ‌های اطلاع رسانی، اعتماد سازی از طریق هدیه تبلیغاتی
اصولاً کاتالوگ‌ها یکی از ابزارهای سنتی تبلیغاتی محسوب می‌شوند که به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. اما بعضی از کاتالوگ‌ها به دلیل محتوای ارزشمندی که دارند رایگان نیستند و معمولاً در قبال دریافت آن‌ها هزینه‌ای مانند اشتراک ماهیانه پرداخت می‌شود. کسب و کارهایی که در حوزه مد و پوشاک، طراحی داخلی و ... موارد مشابه فعالیت می‌کنند می‌توانند کاتالوگ‌های ارزشمند خود را به صورت رایگان و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در اختیار مشتریان قرار دهند.
به نقل از ایلنا

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 1189
  • بازدید کلی : 8156
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه